Thursday 18 July 2013

Gigihnye Anggun...

Bulan2 puase macam ni, nak buat apew pn rase malas jew.. Time lunch yang dulu aku gunekan untuk update blog, skunk aku gunekan untuk tdo...hahahaa.. X semenggah perangai kan.. Tapi tu lah.. Memang xboleh dibendung dah mata ni..

Macam yang aku bagitaw sebelum ni, Anggun dah pandai macam2.. Memanjat pun dah terer... Ari2 aku peratikan jew apew yang die nak bwat.. N boleh dikatakan setiap ari adew jew bende baru yang die akan bwat.. Stakat ni aku sangat berpuas ati dengan perkembangan Anggun..

Baru-baru ni aku tengok die dah start memanjat2...Memula rak tv aku die panjat.. Ok lagi sebab rak tu xtinggi manew pun... Aritu aku tengok die dah start panjat sofa aku by herself taw.. Kalau stakat panjat sampai tempat duduk aku xheran sangat... Korang tengok gambar kat bawah ni...







dah sampai atas tu ok....



1 comment:

Nory Zoulkefle said...

amboiii aktifnya dia...
kemainnn lagii..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...