Monday 29 August 2011

Esok Hari Raya...

Yes..!!pg td,kul 7.30 pg,aku dan suami selamat sampai kew kampung halaman suami di Ipoh...Kunun2 nak balik mlm td kul 1 pagi tapi hmmm...paham2 la kalau dah tdo dulu...hahahaha....pg ni,aku bangun kul 3.25 pagi,kemas2 baju,panaskan lauk untuk ayah aku bersahur,mandi,aku dan suami pn memulakan perjalanan pada pukul 5 pagi...Actually,aku rase sedih sgt tgglkn ayh aku pg td...hmmm...aku mmg lbh rapat dgn ayh aku..sbb tu apew2 aku akn pk ayh aku dulu...sampai skunk pn aku still pk apew yg ayh aku nk berbuka japg... :'(
Alhamdulillah,sepanjang perjalanan sumenyew ok...kete banyak tapi xla jem...kami pn xdew la nak rush2 sgt...bwk slow jew...mmg sepanjang perjalanan adew pondok2 polis yg tggu mangse...huhuhu...so.drpd aku kutip saman sepanjang jalan,lbh baik slow...huahuahua...sampai2 jew kat Ipoh,mak mentua aku dah tggu kami...sembang2 jap sampai kul 9 then,kitowg pn naik tdo...ni baru bangun...fresh n3 untuk kowg...hahahaha...
ok lah...nak siap2 nak kuar lak ni...bubbye....

SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...