Monday, 25 March 2013

Ole-Ole Dari Semporna



Korang taw apew bende ni..? Ni la rumpai laut. Menurut kawan2 yang dah biase dengan rumpai2 ni, yang color purple ni berkualiti tinggi dan agak mahal berbanding rumpai laut yang bewarna putih tu... Aku sendiri baru arini taw...

Ekcelli, rumpai laut ni adalah pemberian dari Pak Wahab, usahawan mutiara dari Sabah... Menurut sumber2 rumpai laut ni elok untuk kesihatan dalaman dan memperbaiki tisu2 mati.. Aku pun baru nak mencube... Apew hasilnyew, kene la tunggu.. Tu pun kalau aku rajin dan gigih mengamalkan rumpai laut nih... Hehehe... Terima kasih daun keladi Pak Wahab...





XOXO

7 comments:

tenku butang said...

waa.. ramai pulak yg nk try ni.. hemm.. ada member teman pun try jugak.. dia campur dgn oren sunquick.. sedap katanya..

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak linda. hee sheila pun minum ni. putih + ungu. hehehhee :)

Ratu Hatiku said...

Hi Anggun, bagus tau rumpai laut nie elok jugak untuk kesihatan. Akk dah lama makan ngan jual sekali hihihi....

aLyNnZ said...

sana sini org dok bercakap pasal rumpai laut bagus kalau amalkan..chaiyok2

Mila Ahmad said...

saya pun baru beliiii ~

::EIDA:: said...

ida jual rumpai laut ni.. huhuhuhu.. syoknye linda dapat freee jeee

anggun said...

owh...rupe2nyew kite jew yg ketinggalan zaman...baru taw pasal rumpai laut nih...waaaaaa...

p/s:kak bella..patot la cantikkkk..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...