Friday 22 February 2013

Aku Kan Novelis...

Wohooo... Lame kan aku xmenulis dan bercerita tentang Anggun kat cni.. Memang lame pun.. Kalau aku cakap apew sebab yang menyebabkan aku konon2 macam bz xsempat nak menjenguk blog ni walaupun sekejap, sure korang guling2 gelakkan aku... hahahaha... Bukan stakat blog jew yang aku abaikan, fb, Anggun n daddy Anggun skali aku abaikan...wahahaha... Xcium bau syurga ko Linda oiii...

Actually, bende yang menyebabkan aku BZ slame ni ialah kerana aku membace.. Waahhh... Sakan ko kan membace sampaikan abaikan sume skali.. Dah macam nak amek PhD..hikhikhik... Akhirnya, aku dah khatam membace sebuah novel.. Tajuk die "Aku Kan Novelis"... wahahaha... Yew..yew... Aku taw memang poyo tapi tu lah aku... Kalau aku dapat membace, memang aku xhirau bende lain dah.. Tu pun nasib baik jugak aku ingat tanggungjawab aku kat Anggun.. Bile sampai umah, aku dah xboleh nak membace, nak menaip kat fon ni lagi la jangan harap.. Kan aku pernah cakap Anggun hijack aku punyew fon..huhuhu.. Sebab tu la lambat aku dapat khatamkan novel tu... Maka dengan itu bermakna, lame jgk la aku free nak jenguk blog ni.. Sampaikan kak Cho Zila pun dah tinggal komen cakap aku dah lame xmenulis...

Kalau nak diikutkan, aku adew 1 novel lagi yang nak dibace tapi daddy Anggun semalam cakap " Aik, adew 1 lagi novel..? Boleh x kalau bagi gap seminggu kew, 2 minggu kew baru start bace..." wahahahaha... Rase terabai eh... Haaa.. Tu baru aku yang membace... Kalau aku la penulis novel, aku xtaw la macamanew keadaan aku ataupun brapew lame baru novel tu siap.. Silap2 sempat tua watak dalam novel aku tunggu novel tu nak release.. Korang paham kew apew yang aku merapukan ni..?



1 comment:

Zana Adieyza said...

zana dah lama x baca novel.. hehehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...