Monday 6 August 2012

Cerita 3.30 pagi...

Haa... 3 ari jugak aku xbukak blog start dari Jumaat lepas... Slalu kalau aku MC, gagah jugak aku nak bukak blog petang2 tapi kali ni memang xlarat terus... Bukan stakat nak bukak blog jew xlarat, nak belek anak aku pn memang xlarat... Nasib baik adew mak aku tolong jage Anggun.. Tq mak... Kesahnyew, aku demam lagi Jumaat lepas.. Sumenyew gara2 gigi bongsu aku ni laa.. Doctor cakap, selagi xsettle masalah gigi ni, selagi tu la aku akan demam.. So, arini appointment gigi aku kat clinic gigi untuk cari solution gigi aku nih haa..

Pukul 3.30 pagi tadi aku bangun untuk siapkan sahur,masak nasi, masak lauk, kemas umah n iron baju untuk aku n my hubby g keje arini.. Umah tu kene sapu n kemas sebab c Anggun tu dah makin jauh perjalanannyew n dah pandai sangat mengemas... Ari2 die mengemas buku2 yang aku letak kat rak tv tu.. Pantang aku susun, die akan susunkan balik...

Sampai skunk ni aku masih lagi bertahan.. Jap2 lagi aku xtaw la..Ntah2 kene tongkat dengan mancis mata ni... Bukan aku xnak prepare malam tadi makanan untuk sahur tapi malam tadi memang aku dah xlarat sangat.. So, aku decide untuk bangun awal pagi ni.. Hmm.. seronok jugak bangun awal pagi nih... Sunyi jew..  Sapew kate jadi isteri ni senang..? Time suami n anak2 tdo, isteri dah bangun prepare untuk keperluan suami dan anak2.. Tapi aku beruntung sebab suami aku ringan tulang tolong basuh, sidai, angkat n lipat baju...* tapi lepas tu Anggun kumbah balik..hahaha..*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...