Friday 10 August 2012

Mood Raye 100%

Hahaha..tajuk xboleh bla kan... Memang... Mood raye aku dah mencecah 100%.. Fully recharge..kehkehkeh.. Nak2 pulak skunk kebanyakan radio dah memutarkan lagu raye.. Perrgghh... Lagi la aku rase macam nak raye esok luse jew ni.. Tambah pulak sume persiapan raye dah settle.. Pagi tadi dengar lagu Suasana Hari Raya by Anuar Zain & Ellina dalam kete, dengan aku2 skali melalak xhengat dunia..
Maklum laa... Owg dah adew kampung kan.. Kehkehkeh..

So... Arini aku rase macam nak tukar lagu kt blog aku ni haa... Switch to mood raye ok... Walaupun aku agak lemau arini sebab menjage c kecik tu yang kurang sihat tapi bile dengar lagu raye ditambah lagi pagi2 dah dengar berita Pandalela Rinong berjaya meraih 1 lagi pingat untuk Malaysia, aku jadi bersemangat balik... * tetibe rase macam aku pulak yang pegang medal tu..huahuahua...* Apew2 pun, aku menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf kalau sepanjang penulisan aku dalam blog ni adew mengguris perasaan kowg... Selamat pulang berhari raya.. Selamat sampai kew destinasi yang dituju.. Selamat semuanyew lah...hehehehe...

2 comments:

aswadz said...

raya tggl seminggu je lg. horaayyy...

anggun said...

weeehuuu...less than a week..countdown time...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...