Tuesday 28 August 2012

Masih Lagi Mood Raye 100%

Hahaha...arini dah 10 Syawal tapi aku masih lagi berada dalalm mood raye fully charge...kehkehkeh.. Aku baru masuk keje arini setelah seminggu bercuti.. Wahhh.. hazabnyew, Tuhan jew taw macamanew aku nak menempuh ari untuk aku bangun pagi untuk masuk keje arini.. Macam dah lupe macamanew bangun pagi... hahahaha..

Haa... Sebelum raye adew aku btaw yang aku nak p pekena nasi kandaq kat Penang kan.. Mission accomplished.. Nasi Kandaq dapat, Mee Udang dapat, Ikan Bakaq pun dapat.. Terbaik habaq hang... Tapi aku xdapat makan kat Nasi Kandar Beratur tu disebabkan keadaan anak aku yang xbrapew sihat.. Kedai tu pulak kul 10 baru bukak.. Kang kul brapew pulak baru dapat makan.. So, kitowg g makan kat Nasi Kandar Line Clear sebab kedai ni bukak 24 jam... Boleh g makan belah siang..

Buat mase ni belum adew gambar yang dapat aku tempekkan sebab sumenyew masih tersimpan rapi dalam DSLR aku.. Nak mengedit tu yang bwat aku lemau.. Huaaarrghhh... Apew2 pun sume cite raye akan aku updatekan sepanjang musim raye ni k...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...