Friday, 10 August 2012

CONTEST : Ucapan Selamat Hari Raya to Eqbal Zack...

Haa...tengah jalan2 kat blog kengkawan tetibe terbace entry nih.. Hmm.. Apew lagi, aku pun tergedik2 la nak join.. At least adew idea nak bwat entry nih ha.. Tq to Abg Eqbal Zack kerana secare xlangsung memberi idea nih..hehehe.. Sambil2 tu boleh menambah kengkawan kat blog yang masih ckit nih..hehehe..
Apew2 pun aku nak mengucapkan Selamat Menyambut Lebaran kepada semua umat Islam.. Sedar x sedar kite dah berada dalam 10 malam terakhir Ramadhan.. Aku juga nak memohon ampun dan maaf jika sepanjang penulisan aku, adew yang terase hati... Kepada yang bakal memandu pulang kew kampung, berhati2 semasa memandu dan semoga selamat sampai kew destinasi... Juga salam perkenalan kepada rakan2 baru di arena blog ini.. Abg Eqbal Zack, agak2 kalau xmenang duit raye tu, boleh x dapat kad raye tuh..? * sambil buat muke mintak pelempang..wahahahaha* Kepada yang nak join contest nih boleh klik gambar kat bawah ni eh...

Selamat Hari Raya buat Eqbal Zack....


Kat cni, aku nak tag dua owg kawan aku untuk join contest nih...hehehe...boleh kan Abg Eqbal...?

8 comments:

eqbalzack said...

Salam, terima kasih join contest abg eq.
Nak kad raya kena bg alamat. PM alamat kat fb abg eq ok. Di jamin sampai sebelum raya. hehe

anggun said...

ok2..toche2....nnti sy PM k...

Razil Tahir said...

Waa..
selamat hari raya! XD

tirahzairi said...

wahhh....all da best

anggun said...

selamat hari raya jugak....

anggun said...

tq2...salam lebaran...

Phat said...

tq wei tag aku ..insyaallah aku join

anggun said...

hahaha..apew adew hal...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...