Wednesday 15 August 2012

SEGMEN : Ucapan Aidilfitri 2012

Tengah jenjalan kat blog kengkawan, tibe2 terjumpa kat blog Mr Petak tentang segmen nih... Aku pn gedik la nak join... Selain tu aku tengok tema baju raye Mr Petak samew dengan baju raye aku n suami.. Color Grey... Kat banner die adew 2 doodle yang harus diberi name... Aku nak bagi name Qaisy & Laila..hehehe..
So, di kesempatan nih, aku nak mengucapkan Selamat menyambut lebaran yang bakal tiba kepada semua rakan2 blogger yang lain.. Bagi yang akan pulang ke kampung halaman, semoga selamat sampai kew destinasi yang dituju... Semoga lebaran yang datang mengeratkan lagi tali silaturahim.. Dah abis raye, samew2 la kite ikat perot sampai ujung bulan depan pulak yew...huahuahua... bagi yang join segmen nih, boleh KLIK banner cumel kat bawah ni ek...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 
MAAF ZAHIR BATIN

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...