Tuesday 4 September 2012

Alkisah Nak Kurus Punyew Pasal...

Huahuahua... Apew kes nih tetibe kuar cite nak kurus pulak...? Haa.. Kowg maybe xtaw yang slame ni aku ni blh dikategorikan sebagai seowg yang paranoid tentang berat badan... Walaupun owg cakap aku xgemok n badan aku ok2 jew dengan ketinggian aku, tapi bagi aku tu sume belum cukup untuk aku terus menurunkan berat badan.. Kehkehkeh... Paranoid kew aku..? Xkot sebab badan aku, so aku yang taw samada naik kew x..? Bile pakai baju lame n dah mule rase xselesa pakai, tu tandanyew aku dah gemok la tu n i have to do something about it b4 it become worst..

So, sambil2 aku search itu ini, aku pun terpikir la tentang salah satu pusat pelangsingan yang terkemuka jugak kat Malaysia ni.. Dannnnn.. Aku dah pun beli pakej pelangsingan tu.. Hahahaha... Itulah akibat dari kebosanan yang melanda.. I'm so unpredictable k.. Apew la kate En. Suami nanti yek..? Makan hatikah die... Aku beli pakej ni sebab die baru bukak dekat dengan umah aku.. So, xsalah mencube kan... appointment aku dah ditetapkan pada 15hb September 2012 dari pukul 12.30 hingga 3.30 petang... Kalau xkurus juagk, xtaw la aku.. So, nantikan hapdate dari aku tentang entry tu k...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...