Friday, 28 September 2012

Good Bye My Friend...

Sebelum ni aku adew btaw kan tentang salah seowg anggota keje bahagian aku akan bertukar kew Cawangan Johor... En Fahazanie Sandy bin Halim a.k.a ND adalah yang empunya diri... Hari Rabu lepas kami adew la bwat farewell yang xseberapa untuk ND.. Lepas ni bile mesyuarat, xdew dah la ND kat cni...


Kami kat cni terase sangat kehilangan ND.. Semalam merupakan ari terakhir ND bertugas di Bahagian Usahawan Ibu Pejabat.. Lepas ni ND akan bergelar Pereka B27 di Cawangan Johor. Tahniah ND...
Selamat bertugas di tempat baru... Jangan lupe kami2 kat cni...

ND ni macam penghibur la kat bahagian ni... He's a good listener, a good story teller, a good joker, a good helper, a good mechanic, a good khalifah n the most importanté he's a GOOD BUDDY.. He can transform to be anything that u want.. Hahahaha.. Kami kat cni dah macam 1 family n sebab tu kami macam sedih ckit la ND ni pindah... Tapi tu sume untuk kebaikan die kan.. Selamat bertemu jodoh di sanew ND...wahahahaha...

ND ni muke jew nampak ganas tapi hati seramik... Padan dengan bidang die... Mase mule2 taw die dah nangis... Huhuhu... Belum dapat surat lagi... Mase bagi ucapan, lagi la die sebak.. Yew laa... Dah 4 tahun kot kat cni.. Dah macam2 kenangan adew kat cni yew x ND...? Yang manis, pahit, kelat, masin sume adew... Lepas ni sapew la yang nak bwat lawak lagi kat bahagian aku nih..? Sapew lagi la yang nak letak brand kete mahal2 kat troli bahagian aku nih..? ND ni jew yang rajin bwat keje2 macam tu... Die jugak seowg yang ringan tulang bile ko mintak tolong apew2.. Sapew2 yang nak bwat calon menantu boleh la isi borang yew.. Aku nak bwat menantu, anak aku kecik lagi...huahuahua...







Ni antara gambar last day ND menjadi anggota Bahagian Usahawan Ibu Pejabat.. Nampak x gambar ND tengah tahan nangis tu... Hati seramik betul... Apew2 pun kami di cni mengucapkan selamat maju jaya di tempat baru.. Bawa budaya kerja di HQ kew cawangan yew ND.. N kami harap ND akan kekal macam ND yang kami kenal... Jangan Pernah Berubah.. Wah.. Dah macam tajuk lagu la pulak kan... Google yew ND.. wakakakaka..

2 comments:

aNa said...

:(

anggun said...

jangan nangis kak...nnti kite balik ipoh samew2 dgn ND...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...