Wednesday 19 September 2012

Kosong...

Arini rase macam kosong sangat.. Ntah kenape rase macam i've lost something... Hmm.. Perasaan jew kot... Haih.. Slalu kalau macam ni, maknenyew i need a vacation... So, kene start survey nih... nak g pulau, bukan mase yang sesuai.. Tapi, tu jew tempat yang aku suke pg... Sebab tu la aku xblh nak kumpul cuti sebab asal boring jew, akan pg bercuti.. Dari sebelum kawen sampai dah adew anak ni pun, hobi aku yang tu masih belum berubah lagi.. Kehkehkeh.. En Suami pun dah terikut2.. Dulu asal ajak, banyak jew alasan.. Tapi bile dah skali bercuti dengan aku, hmmm.. die pulak yang lebih2..

Kat manew yang best nak pg skunk ni ek...? Taman2 tema xpayah laa.. Aku xsuke keadaan yang huru hara.. Nanti lagi haru biru kepale otak aku.. Aku nak tempat yang tenang jew macam kat pulau kew... Eh... Pulau jugak..? Senang cite, tempat yang adew pantai laa... Tapi stakat PD tu xmo laa... Xsempat nak lenguh dok dalam kete...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...