Thursday 6 September 2012

Cerita Hari Khamis

Hari ni ari batik bagi penjawat awam macam aku.. Kehkehkeh.. Arini aku pakai pareo batik aku yang dah lame berlipat dalam kotak... * lame xpakai kan sebab pregnant aritu..* Skunk dah boleh pakai balik... Huahuahua.. Hmm..kowg igt x aku pernah bwat entry tentang class scuba..? Patotnyew ari ahad ni 9hb tapi aku tunda kew 22hb sebab macam2 hal yang tibe2 datang.. Kebetulan tempat tu pn under reno.. So, memang patot la aku tunda kan... Hmm... Macam takot pn adew... Macamanew la aku kat dalam air tu nanti kan... Aku igt nak beli baju scuba siap2 tapi en suami plk macam keberatan nak kuarkan duit...huhuhu.. Die takot pakai 2 3 kali jew.. Die lebih taw la kan perangai bini die yang suke something untuk jangkamasa yang kejap jew...Hahahaha.. Nasib baik xjadi macam tu kat laki aku kan...wakakakakaka... Tapi aku nak beli jugak...huhuhu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...