Tuesday 18 September 2012

Hujung Minggu Yang Memenatkan...

Last Friday aku balik Pahang uruskan hal kawen adik bongsu aku yang gedik nak kawen... Dah settle.. Then balik KL balik... Pastu g umah makcik aku kat Shah Alam - Open House last... Cian Si Kecik aku tu haa.. Sure die penat gile... Aku pulak xdapat pegang die sebab aku yang drive..

Semalam, aku kew KLIA hantar cousin aku sambung Master kat UK... Hmm.. We already miss u here sista... We quite close since kitowg membesar samew2 dulu... Xpew2... Pina convo nanti kitowg g k... Study smart dear cousin...

Haa... About Anggun pulak, gigi Anggun dah tumbuh 2 batang kat bawah... Bile cakap dengan die.. " Adik... Tengok gigi..." Nanti die akan amek tangan or jari kite n die akan gigit untuk rase gigi die... Pandai dah anak mommy nih... Macam2 keletah Anggun yang bwat mommy xsabar nak balik umah tiap2 ari tengok Anggun...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...