Friday 14 September 2012

Marathon Gambar Open House Pulak...

Kehkehkeh... Aku baru abis open house kat opis nih... Dalam kegembiraan menjamu makanan tetibe kami 1 opis dibgtaw pasal 1 berita yang agak menyedihkan bagi kami anggota kerja Bahagian Usahawan iaitu perpindahan salah seowg anggota kerja; Fahazanie Sandy bin Halim kew Kraftangan Malaysia Cawangan Johor. :'(.. So sad sebab Sandy ni seowg yang rajin n jarang skali die menghampakan owg.. Walau hal kecik manew pun, die akan bwat.. Sedikit sebanyak kami akan terase kehilangan beliau...

Arini aku nak tempek gambor open haouse kat umah aku pulak... Jangan muntah dah k...

Ni la masterchef aku.. a.k.a tok aku...

Ni mak aku...abaikan keadaan tunggang
 langgang tu yew..

Hepp..tangan sapew tu...?

Ni la antara juadah yang dapat aku sajikan..

.
Ni la antara tetamu yang hadir..

Air yang wajib adew...

Cian anak mommy....

Agak relax sebab tetamu xdatang serentak...

Alamak..pintu bilik terbukak pulak...

Ngendeng2 mintak suap...

Ni family aku...

cian tok aku penat masak...

Muncung nak ikat reben...


Haa..ni kawan Anggun.. Aaron...

Family belah ayah aku...

Ni pun pandai gak muncung2 mulut...

                                     
Yang menyengih tu makcik aku...

Yang ni, buah hati aku...

The end....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...