Wednesday 31 October 2012

Anggun Di Kala Menginjak Usia 1 Tahun

Pejam celik.. Pejam celik dah nak setahun dah Anggun.. Rase macam baru lagi aku melahirkan die.. Arini dah 31hb Oktober.. Anggun lahir 22hb Nov 2012.. That mean, 22hb Nov ni Anggun dah masuk setahun.. Dah macam2 yang Anggun belajar n macam2 jugak yang Anggun pandai bwat.. Antara yang terbaru, Anggun dah pandai panggil " DADDY ".. Seronok tengok anak membesar depan mata... Dari tapak kaki sebesar 2 jari aku tengok Anggun sampai la tapak tangan die dekat same besar dengan tapak tangan aku dah skunk ni, aku sentiase rindukan Anggun walaupun die ok2 jew dok dengan mak aku kat umah tu..

Haih.. Xlame lagi Anggun akan mule berjalan, berlari, masuk skolah, masuk U, keje, kawen.. Takot rasenyew nak lepaskan anak aku kat tangan owg lain.. Boleh..? Tapi apew2 pun, aku xboleh simpan selamenyew anak2 dara aku kan.. Moga sapew jugak yang bakal jage diowg nanti akan jage diowg dengan lebih baik.. Huhuhu.. sedih pulak rasenyew.. Tetibe lak nak emo kan.. Padahal lambat lagi kot... Kehkehkeh..

Apew2 pun, aku nak anak2 aku taw, MOMMY LOVES U SO MUCH... Hingga hujung nyawa taw...

Semoga membesar jd anak2 yang solehah..

2 comments:

aLyNnZ said...

hepi belated besday anggun..semoga membesar bagai juara..

anggun said...

belum lagi la kak...22.11 nanti baru cukup setahun...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...