Wednesday 31 October 2012

Parcel Ke-4 Dari Oversea...

Hahahaha.. Dunia dihujung jari... Ko simpan la kad magic ko dalam peti ais skali pun, slagi ko ingat 3 number terakhir kat blakang kad tu, ghontikan jew laa.. Memang abis jugak la duit ko jawabnyew... Kehkehkeh... Skunk beli secare online lebih mudah.. Masuk ni, dah 5 barang aku order dari oversea, sume free shipping... Baru kejap ni, akak sebelah aku ni, bagi 1 parcel dari Hong Kong pulak kali ni... Sampai akak tu pun dah tanyew aku, " Apew pulak kali ni..?" Hahhaha..

Barang 1st yang aku beli ialah PSP case untuk Si Kakak.. Yang tu aku beli dari China dengan harga RM7.45 free shipping.. Murah kan.. Barang kedua, aku beli wallet.. Wallet tu dari Seoul, Korea... Barang ketiga, aku beli wetsuits untuk scuba dari United Kingdom.. Dan.... Kali ni aku beli sweater untuk Anggun dari Hong Kong... Hehehehe...

ni parcel yang aku baru dapat td...



ni parcel baju scuba aku...kehkehkeh..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...