Thursday 11 October 2012

Segmen : Cik Misya Nak Follow!

Tengah meronda2 kat FB Eqbalzack nampak status BW.. sajew letak url kat situ.. Then adew comment kat my blog ni ha ajak join segmen kat blog die... Aku kan memang suke keje2 macam ni.. Sebab tu lah aku join..hehehehe...

Kepada yang nak join segmen nih, boleh la klik banner yang ala2 Arabian Girl kat bawah ni ek...


Syarat2 penyertaan sangat la senang ok... Aku nak follower reramai sebab aku ni suke membaca sambil mencari pendapat, info or petua dalam kehidupan seharian... Follower aku xdew la ramai pun..

Banyak ni jew hah...



20 comments:

nadiakeeza said...

waaaa... muka aku ade kt situ laaa.. hahahha

anggun said...

Nk aku zoom in kew..?hehejeje

Misya said...

Thanks for joining!=) Boleh check your link di sini.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/senarai-peserta-segmen-cik-misya-nak.html Nombor anda mewakili anda untuk pemilihan pemenang melalui Random.Org.

LIYA said...

done followw

Qaseh Ziera said...

follow kembali...

Qaseh Ziera said...

follow kembali...

Unknown said...

done follow back. :)

aliza said...

dofollow sini..

x pa, sikit2 lama2 jadi bukit... akak punya follower pun sikit jer, yg penting akak puas berblog..

anggun said...

tq...

anggun said...

tq...

UnFoolGiven said...

Trimas, dah follow balik..
Much more respect

anggun said...

hehehe..kan kak..nanti2 kite adew log ttg kehidupan kite kan..hehehehe

anggun said...

tq..keep on blogging...

Amalia said...

balas kunjungan^^ nice

anggun said...

tq...

Eppy Ismail said...

hye..done follow awak..thanks terjah blog kite..dtg dri segmen sama..:)

Anonymous said...

follow u...
http://resipidarihati.blogspot.com/2012/10/segmen-cik-misya-nak-follow.html

lovely said...

i follow..
follow akk blk k.
http://lovelyberryintheblog.blogspot.com/

ayut said...

singgah dan follow..jemput singgah balik yer..jgn segan2x..slmt bersegmen! ^__^

anggun said...

tq...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...