Wednesday 10 October 2012

Get Well Soon...

Woohoo... 4 ari jugak aku xupdate apew2... Aku dengan ank aku telah diserang demam yang terok lepas balik dari kenduri adik aku kat Kuantan Sabtu lepas.. Sampai arini pun kitowg belum baik lagi... Aku dapat 2 ari MC.. Tapi aku kesian kat Anggun laa sebab die susah nak nafas...

Ari Isnin aku bawak die kew Hospital PUSRAWI untuk check.. Time tu demam die agak tinggi.. Tapi xdew la sampai kene tahan wad.. Doktor cakap dada die adew bunyi ckit... Then die bagi ubat untuk cairkan kahak... Aku pulak doctor cakap tekak aku luke maybe sebab kurang minum air n badan terlalu panas... Lepas tu, kitowg pun balik umah.. Anggun ni kalau demam memang x aktif.. Kejap2 die letak kepala die kat aku or mak aku.. Yew lah.. Kite kalau demam pun xlarat, ni kan pulak baby kecik..

Anggun kalau demam slalunyew, kalau bagi ubat n antibiotik demam die akan kebah tapi kali ni x.. Kebah kejap then panas balik.. Aku dah naik risau.. Lepas tu, aku dengar bunyi nafas die makin kuat.. Aduuhhh.. Lagi la aku risau.. Aku terus bawak Anggun pegi Klinik Kesihatan AU2... Doctor check dada die memang dengar wheezing... Doctor terus tanyew Anggun adew kene asap rokok x..? Time tu aku terdiam kejap.. Rase marah, geram n sakit ati sume bercampur2.. Aku dah banyak kali pesan kat laki aku jangan isap rokok.. Dah adew anak kecik, kene la pikirkan anak..

Lepas doctor check, die suruh bawak Anggun amek gas supaya Anggun senang nak bernafas.. Memule amek gas, Anggun diam jew... Tapi lame2 die rimas agaknyew, die nangis... Dah lepas amek gas, baru ok ckit pernafasan Anggun.. Aku kesian sangat tengok Anggun terpakse lalui sume ni.. Kalau la aku boleh ganti tempat Anggun, biar la aku yang sakit asalkan Anggun sihat.. Tentang laki aku, aku malas nak cakap.. Yang penting, aku kene jage kesihatan Anggun lebih rapi dari sebelum ni..

Ni gambar Anggun tdo lepas amek gas...



2 comments:

Unknown said...

moga anggun cepat sihat yerk.....

anggun said...

lepas sihat mesti dah blh berjalan..hehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...