Thursday 4 October 2012

Bile Anggun Mule Melangkah....

Betul kew Anggun dah melangkah..? Yup... Tapi setapak jew laa... Anggun dah mule berdiri sendiri... Hoih...Kecut perut aku bile pikirkan macamnew pulak lasaknyew die nanti... Skunk ni pun aku dah macam nak pitam menjage die.. Dah dapat kaki nanti, aku serahkan takhta pade daddy die pulak la untuk handle.. Huahuahua...

Skunk ni, bile die berdiri sendiri, eksyen tu.. Pandang aku sambil sengih2 pastu out of balance.. Duduk balik... Gusi atas pun dah nampak bengkak, tanda gigi atas dah nak mule kuar... Nasib baik Anggun ni bukan jenis menggigit.. * bwat mase ni laa...* Tido pun dah makin lasak... Ikot sapew tu...? Daddy die la of course... Asal pagi jew aku tengok dah senget tidonyew... Yang penting, kaki tetap kat atas muke daddy die... Hahahaha...



Yang paling seronok, bawak Anggun g tempat mainan.. Die dah taw nak bermain n bergerak sendiri... Tapi jangan ko hulur la tangan nak amek die... Memang die tepis tangan ko sambil jerit.. Time tu, ko babai pun, die bwat xtaw jew... Lepas ni boleh la bawak g snorkling pulak...kehkehkeh....

4 comments:

Unknown said...

haha, x lama lagi dah boleh main kejar2 ngan mummy ngan daddy kat shopping kompleks kan anggun cayang...

anggun said...

dah start kene beli yang beg bertali tu...huhuhu...

Admin said...

syaza pun mcm tu gak..merangkak cukup laju.dapat kaki nanti x tau la plak camne

anggun said...

Hahaha...biar diowg explore sndri...seronok tgk perkembangan amk ni kan phat...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...