Saturday 27 October 2012

Tragedi Hati Raya...

Hmmm... Xtaw nak cakap macamnew sakitnyew ati time ni... Start dari ari mule balik dah stucked dalam jem almost 5 hours.. Tu dah boleh mendatangkan kemarahan.. Hari raye biase jew,xdew yang special.. Petang jew g umah Sandy jap.. Pastu lepas Maghrib macam tu g Aeon..Hmmm...so boring...

Then, arini pagi2 Iqwan ni dah menyakitkan ati aku sampai time aku menulis ni, xhilang lagi sakit ati aku nih.. Kalau la boleh sembelih manusia untuk dijadikan korban, memang dah lame aku korbankan laki aku nih.. Lillahi Taala..huahuahua...

Nasib baik aku adew Anggun.. Xdew la aku sakit ati sangat.. Macam yang aku cakap sebelum ni, die balik kampung untuk main badminton jew.. Petang tadi die pg main badminton lame nak mampos dengan adik die tu.. Huh..xpayah balik kampung pun xpew macam tu.. Yang aku dengan Anggun die biarkan jadi penunggu kat umah.. Memang hampeh betul...

Berdua lebih baik...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...