Friday, 14 December 2012

Anggun Dah Transform Gym Die Jadi......

Balik2 keje jew tengok Anggun tengah tdo... Punyew la nyenyak n selesa jew tengok Anggun tdo sampai rase nak tdo same..hehehe...

Siap pelok boboiboy lagi...

Patot la bukak pintu xdengar suare Anggun.. Tdo rupenyew.. Mak aku cakap Angun yang beria nak masuk dalam tu mase die rengek2 nak tdo.. Macam2 Anggun ni kan.. Tergelak aku tengok Anggun tdo dalam ni... Xsangke Anggun yang pilih untuk tdo dalam ni.. X sia2 Aunty Long die bagi hadiah ni... Multifunction..



8 comments:

Cho Zila said...

comeljer gaya tidurnyer...

anggun said...

hehehe..tu time comel..kalau yg time bersepah2 pun adew jgk..hahaha..maybe xcukup space nak tdo bersepah2 kot...hehehe

Amyra Chuari said...

port cantek punyer... pandai Anggun...

anggun said...

hehehe...dlm tu rase selamat kot kn myra...

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

hehehe xrimas ke Anggun tdo dlm ni,,

dhla comel,hihih geram

anggun said...

peeja...die yg masuk dlm tu..asyik tunjuk2 nk masuk...mak akak letak dlm tu,bg susu terus die tdo...

Niswatus Solikah Samik said...

multifunction! bagus2.. bijak anggun! mesti dia dah selesa dalam tu kan.. :)

anggun said...

haah...semalam die siap ajak kakak die masuk skali..hahahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...