Saturday 15 December 2012

Kami Dah Sampai...

Kemain happy muke nak berjalan kan..


Alhamdulillah... Dengan berkat usaha En Suami selaku driver, akhirnya weollss telah selamat sampai di Ipoh... Xdew apew sangat aku nak citer pasal perjalanan tadi sebab seingat aku, aku tdo jew lepas Behrang tadi... Huahuahua... Yang aku taw, banyak kete sepanjang perjalanan tadi.. *padahal sampai Behrang jew yang aku sedar...* hahahaha...Anggun lagi awal tdonyew... Sampai skunk pun tdo lagi... Sampai kew pagi esok la tu jawabnyew..

Sampai kat umah MIL ni sunyi jew.. X macam slalu, weollss disambut macam pengantin baru gitu..hahahaha... Kali ni, iollss punyew FIL n MIL berlibur di Bandung... Hmmm.. Dah sampai ni, mata xnak tdo la pulak.. Adoyaiii... Anggun dah terbongkang dah.. Harus jugak aku berduet dengan Anggun ni japgi...

Tdo dah Anggun...

Kalau uollss perasan la kan, kat muke Anggun tu adew kesan merah2 kan... Haaa... Bukan aku dera yew.. Tu tanda budak nakal... Budak yang melawan mata xnak tdo walaupun tahap mata kene tongkat dengan batang mancis untuk bukak..huhuhu... Mak aku cakap, arini die meragam xnak tdo.. Payah betul nak bagi die tdo.. Yime tu mak aku cakap memang Anggun dah xlarat sangat dah tapi bile mak aku nak bagi tdo, die bantai jeritkan mak aku...hahaha.. Last2 tu yang tersembam kat atas tikar sebab dah ngantuk sangat.. Haa.. Kan dah dapat cop mohor Anggun... Oklah..Sekian dulu untuk kali ni.. Nak pikir esok nak makan apew untuk bfast... Hahahaiii...


4 comments:

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

alhamdulilah dh sampai =)

nape lah tdo dtahan2 Anngun ni,haha bz memikirkan hal negara ke =p

anggun said...

Tu la pasal...slalu tu dh xlarat sgt dh tp xnk tdo jgk...

Anis Samik said...

cian dia dapat cop mohor dah... haha! aktif sgt budak anggun ni.. hihi

anggun said...

tu laa..kalau tdo rugi..banyak bende nak main...hahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...