Friday 21 December 2012

Pasal Gigi Lagi...

Akhirnya arini aku bersiaran... Semalam xdapat bersiaran sebab adew appointment kat hospital... Masih lagi mengenai gigi aku... Semalam baru jew cakap kat Doctor tu xnak adew appointment dah lepas ni.. Tup tup malam tadi tengok still adew 1 jahitan yang tertinggal..huhuhu.. Simpulan benang tu agak tersorok kat dalam lubang yang diowang operate aritu... Agak2 kalau aku biarkan jew benang ni kire aci x...? hehehehe... Pelik kan, macamanew doctor boleh xperasan adew jahit yang belum bukak lagi.. Padahal aku dah btaw dah.. Sebelum tu pun die adew missed bukak 1 jahit kat belah tepi ni.. Siap aku pulak yang tunjuk kat doctor tu adew jahit kat belah tepi ni.. Ntah2 doctor tu sajew nak jumpe aku banyak kali kot... Yew lah kan, sebab bile die tanyew aku semalam nak appointment lagi x, aku laju kemain jawab xnak... Choi... Berenti perasan boleh x...? Ko nak kene tampar patploh kali kew...? hahaha..

Tapi memang pun, kalau tengok doctor ni memang good looking.. Gigi die tersusun cantik jew.. Yew lah.. Doctor gigi pun yew x... Kalau gigi ko pun bersepah, baik xpayah jadi doctor gigi.. huhuhu... Cakap pun lembut jew.. Sampai mase memule appointment kat hospital, nampak jew doctor yang incharge kes aku ni, aku dah cakap jangan la die ni yang check aku... Malu okay nak nganga2 depan die..huhuhu.. Mase nombor kene panggil masuk bilik 39 tengok2 muke doctor tu aku boleh patah balik..hahahaha... Sampai nurse tu panggil, betul la bilik ni... Doctor ni pulak jenis senyum jew.. Xpernah lagi aku nampak muke die masam.. Nak tayang gigi kew doctor..? Taw la gigi ko cantik.. Xperlu la ko nak senyum memanjang... Tapi agaknyew memang doctor2 gigi ni suke senyum kot.. Sebab doctor gigi ppuan yang datang mase aku kat ward pun senyum jew.. Amek darah tangan aku pun senyum jugak.. Aku jew yang muke ketat tahan sakit...huahuahua...

Apew2 pun berbanyak2 terima kasih kepada Doctor Zulhairi dari Jabatan Bedah Mulut Hospital Ampang kerana telah menyelesaikan masalah gigi aku nih.. Juga kepada doctor2 lain yang turut samew dalam menjayakan oral surgery aku yang lepas... Termasuklah pakar2 bius yang terlibat.. Dan juga nurse2 yang baik la pade aku.. Skunk ni memang xdew dah kot nurse2 yang mulut macam puaka.. Kalau adew pun yang dari era2 jahiliah yang masih belum pencen kot..Budi Bahasa Budaya Kita kan..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...