Saturday 21 July 2012

Amani & Imani

Hmm...semalam balik kew Pahang kunun2 nak berpuase kat sanew...merase la bersahur dan berpuase separuh hari kat sanew... By the time aku type post ni,aku dah pn adew kat KL...hahaha... Malam ni kami akn berbuka beramai2 kt umah my uncle... Yang tu nnti akn diupdate dalam entry lain yew...

Semalam mase lalu highway Karak, nasib baik la xbanyak kete.. Sampai umah tok, rehat2 jap then g umah makcik plk.. Kat cni la start cite tentang Imani.. Anak cousin aku yang beza 2 ari jew dengan Anggun... Diowg berdua ni mcm kembar... Kalau sowg deman, yang sowg lg mesti demam jugak... Slalunyew Anggun akn bwat apew2 dulu, then baru Imani ikot.. Dah la name nyaris2 same..huhuhu.. Suratan atau kebetulan tu ek..

Tengok la Si Anggun...

Dah la naik walker owg, kerek plk tu...

Bile dah jumpe masing2 tunjuk hebat laa.. Tapi yang paling peramah Anggun laa..  * eh,kenape tiap ayataku adew perkataan'laa' ek..*   Ni namenyew ayat kelam kabut sebab terlalu lapar..hahaha.. Dah la puase, Anggun BF lagi..memang lapar gile tapi xpew, setiap titik susu itu adalah pahala...




Tengok...Anggun belum adew gigi dah adew ciri2 kuat menggigit.. Risaunyew aku... Imani dah adew gigi due batang kat bwh... Yang Anggun ni xtaw la bile... Ok..smpai cni dulu kali ni.. Nak siap2 untuk berbuka plk...En Suami dh bising soh siap... Sabar Linda sabar... Kalau bukan bulan puase ni, lantak la nak cakap smpai mulut berbuih pn aku bwat xtaw jew... Huahuahua...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...