Monday 30 July 2012

Mood Haru Biru...

Semalam, aku dgn En. Suami berbuka kat luar.. Dah puas cari2 tempat makan, last2 dapat meja kat Flaming Steamboat Buffet kat Danau Kota.. Sampai2 jew kat ctu, memang crowded gle.. Aku dah start rase nk bla jew.. Aku memang xsuke nak makan berebut2 ni.. Kalau owg ckp makan berebut2 tu yang best, menipu jew.. Xdew manew bestnyew..

Nasib baik la adew Anggun... Penyejuk ati aku...



Dat time memang dah dekat sgt waktu berbuka, nak xnak aku gagahkan jugak la walaupun sebenarnyew ati dah bengkak gle n rase macam nak bagi penampar gune kaki kat laki aku ni.. Die ingat cni Ipoh kew senang nk dpt table last2 minute..? Dah dpt byr n dapat table, kitowg pn duduk la.. Dah duduk, skali lagi die naikkan darah aku yg mmg xturun2 dr td ni... Die soh aku amek makanan plk... Eehhh...lagi la gua hangin... Aku dh ckp aku xsuke ramai2 owg.. So, die la yg patot g amek kan..? * Eeee... abis teros pahala puase aku...* Aku ni pesennyew, kalau owg dh spoilkan mood aku dr awal,mmg sampai pagi esok la mood aku xelok.. Lantak la ko bercakap dengan aku, mmg aku bwat ko mcm xwujud jew la jwbnyew.. ( Jangan igt aku tulis ni sbb laki aku xbace blog ni.. Die slalu jew skodeng blog aku ni ha.. Biar die taw ckit.. Laki aku ni klu ckp terus terang mmg die lambat nak paham ckit.. Kene bwat mcm ni bru die adew akai... Nnti bru die tnyew blk, "btl kew perangai ayg mcm tu..?" Eh..time tu aku rase mcm nk bg pelempang..)

Dah abis mkn, kitowg g KLFC.. Hajat ati nk cr pampers Anggun n mknan die.. Last2 xbeli smpai kew sudah sbb daddy die cbok try baju.. * nasib baik beli...kalau xbeli mmg sajew menempah la dengan aku..* Laki aku ni  memilih baju macam ppuan... Even aku shopping pn, xdew nak try baju yang samew sampai 5 kali... Huh...!! Anggun pun naik fed-up menunggu daddy die yang dah macam ppuan pilih baju..



Buah ati mommy...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...