Tuesday 17 July 2012

Cot Anggun Dah Sampai...

Ari Jumaat lepas, owg kat kedai baby dah hantar Anggun punyew baby cot... Baby cot ni aku beli dengan harga RM419 with mattress.. Kalau kowg nak taw, katil ni slalu yang jual kat Mothercare dengan harga RM899 without matress... Macamanew aku beli murah..? Sebab aku bukan beli kat Mothercare..hahahaha..Kedai yang aku beli ni,amek terus dari kilang.. So, setelah beberapew lame survey, akhirnyew aku n En Suami decided untuk beli jew katil ni... Aku suke katil ni sebab die boleh adjust ketinggian die n penghadang tepi die tu.. Selain tu, kalau agak2 Anggun dah besar nanti, katil ni boleh diubah jadi katil single.. Jimat kan...

Ni mase baru sampai...

Ni la rupenyew....

Haa...cover ni baru beli kat Sogo time sale Sabtu lepas...

Punyew la seronok Anggun dok dalam ni.. Tido lame kemain.. Senang la ckit nak tinggalkan Anggun kalau nak bwat keje or masak.. Anggun skunk bangun tido style senyap.. Taw2 jew, charger hp dah dalam mulut jew...hahahaha... Anggun memang ok dok dalam ni tapi aku yang xlalu nak bangun tengah malam kalau Anggun nak menyusu sebab Anggun ni still BF... Agak dah dekat pagi tu aku angkat jugak tido sebelah aku..wahahahaha... Sampai En. Suami cakap nak letak aku tido dalam cot tu...kehkehkeh...

Owh yew.. Aku beli katil ni kt Bebe Totz yang terletak di Ukay Boulevard..  Aku happy Shopping kat cni sebab owner die husband n wife muda berbangsa Melayu.. Sangat lah friendly.. Korang memang xkan nyesal shopping kat cni..Nah alamat die...


Bebe Totz
No. 6-1, Ukay Boulevard,
Jalan MRR2, Hulu Kelang,
68000, Ampang, Selangor.
Contact
Tel: 03-41616749
Website: http://www.bebetotz.my

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...