Wednesday, 11 July 2012

McD Fever....

Hah... Apew die demam mcd tu... Macam biase la, McD bermurah ati bg kupon burger.. Kali ni, giliran foldover plk...buy 1 free 1... Ok la kan daripade xdo... Arini,aku jd tokey Mcd print out kan kupon tu utk ofismate aku... 'Lai..lai..lai..sapew maw burger...' Nah..hamek kowg sowg lapan pn xpew... Bukan senang aku nak blanjew... Kehkehkeh....


So... make sure kowg print out n bring along thiz coupun to redeem chicken foldover k... Kalau x bawak, xdapek den nak nolong haa... Esok, jom ramai2 serbu Mcd k... lalalalala....

2 comments:

maszmadi said...

terima kasih daun keladi,

kompem sok penuh owang kat mcd tu, dah la mcd jln pahang tutup sekarang ni,,, pi terjah kat petronas jln melati lah.. hehe

Anggun said...

Hok aloh...apew kew yang jauh bebenor tu..kat ampang park kan ado...hehehe...

P/s: kalau nak lg,jgn malu2 btaw yew..mmg nak bagi jew ni...wakakaka...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...