Monday, 30 July 2012

Baju Raye Anggun

Hmm... Nak tengok baju raye Anggun yang kedua...? Yang pertama dah tengok dah kan..? * alaa.. yang pokodot tu...* Baju ni daddy Anggun yang beli mase malam Sabtu aritu.. * Hmm..pandai jugak laki aku pilih baju Anggun ek..*  Aku pn bagi la Anggun pakai baju tu pagi semalam... Skali dengan cekak yang aku beli kat KLFC.. Nampak sweet jew Anggun... Baru la nampak macam gegirl...huhuhu... Tapi, bile dah pakai, Anggun xnak tanggal la pulak... Die ingat, nak g jalan... Hahahaha... Petang2 ckit kite jalan yew cyg... Nah tengok baju Anggun...

V





V





V





V

 

Dah boleh g raye dah... Tapi baju raye Anggun xdew poket nak kumpul duit raye nnti... huhuhu...

2 comments:

maszmadi said...

alolor tomer nyer... polkadot jugak yerk... hehe x yah la baju ada poket... kecik... nanti belikan purse, gantung kat pinggang dia wat kolek duit raya... hehe

Anggun said...

kehkehkeh...xpew2...handbag mommy besar...wakakaka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...