Friday, 20 July 2012

Mee Kari Anggun

Haa..citenyew semalam aku puas mintak resepi dengan kak Ana.. Aku memang xpandai masak mee or bihun or kuey teow... *maggie tu aku reti laa..hehehe...* Balik keje aku pn bergegas kew carrefour beli barang.. Balik umah, aku pn start la masak... Ni lah hasilnyew...

Yes..!!! Sukses...sukses...



Jemput makan yew...

Bab Anggun pulak, die dijaga oleh daddy die selame aku memasak.. Si kecik ni dah semakin lasak n pandai... Anggun dah berjaya bergerak kew depan.. *sebelum ni gear reverse jew..* Nampak gayenyew raye dok keje mengejar Anggun jew la.. Xdew can la nak melaram bagai... Redha jew la yew..

Ni gaye ikan lumbe-lumbe..


Nah amek video Anggun... Enjoy...

video

6 comments:

aNa said...

bak mai sini mee kari tu nak rase sket...

Anggun said...

Tu dia chef ana juara masterchef ke3 nk rasa mee kari habaq hang...hehebe...husband sy smpai xcukup taw kak...

maszmadi said...

nampak sedap. meh nak rasa... eh nak makan jugak! hehe

aNa said...

aik? bkn ke husband meke tu tgh diet.. langgor pantang le ni...

Anggun said...

Nnti insyaallah sy bwatkan eh..tp nak masak byk2 tu xconfident lg laa...

Anggun said...

Yew kak..asal teman masak jew lebur la diet nyew kak...hahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...