Wednesday 25 July 2012

Juadah Berbuka...

Baru masuk ari ke-5 puase, aku dah xtaw nak masak apew dah... Ari2 keje aku dengan kakak sebelah ni google resepi nak masak untuk berbuka...hahahaha... Asal kul 4 jew dah start cari resepi... * sebab kitowg balik 4.30 hokay...* Kat dalam fridge tu adew ayam, ikan n udang tapi still blank jugak nak masak apew..
Balik ni aku ingat nak masak ayam masak kicap dengan sup sayur jew la kot... Dah banyak ari makan macam2... Tapi bile pk2, semalam dah makan ayam.. Ari2 makan ayam, kang rupe aku pn macam ibu ayam... Eh..tu istilah lain kan...  So, tengok jew la nak masak apew japgi... Akak sebelah aku ni ha, xabis2 dari tadi nak masak rendang ayam cili padi nyew tu.. Hahahaha... Yang kakak sowg lagi tu sibuk soh upload gambar... Macam2 ragam bulan puase ni... Aku rase macam nak makan ketam masak lemak cili api.. Tapi ketam xdew musim lagi... Kene tunggu lagi la ni jawabnyew...

Sedap kan...nyum...nyum...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...