Tuesday 24 July 2012

Anggun Di Usia 8 Bulan

22 Julai lepas, Anggun dah genap 8 bulan... Rase macam baru lagi jew aku bersalinkan die... Xlame nnti dah berlari anak aku tu haa... Skunk ni pun dah laju kew depan n dah pandai angkat bontot.. Cume lutut die jew belum kew depan lagi... Memang raye ni aku xboleh nak melaram la sebab dok kejar Si Bambam ni.. Semalam pun, Anggun dah melangkah sebelah lutut die... Tu mak aku cakap anak aku ni express.. Die punyew period untuk satu-satu step xlame... memule aritu die mengundur.. Seminggu lepas tu die dah mule melonjak kew depan.. Selang 2,3 ari die memang dah mule kew depan... 2 ari lepas die dah start angkat bontot n lutut die.. X kew cepat tu... Semalam die dah mule dok senget tu.. 2 kali jugak die bwat mcm tu sebelum tergolek... Macam biase la anak aku tu, xtahan sakit... 1 umah blh dengar die nangis... Tapi bukan lame pn.. Lepas tu die melasak balik laa.. Anggun... Anggun.. Sampai Tok aku cakap " xboleh dok diam dalam 5 minit.." Tapi Tok aku cakap budak nakal ni, cerdik bile dah besar nanti... Harap-harap macam tu la yew... Anggun ni mengikut step perkembangan baby.. Xdew 1 pn die skip... Pandai anak Mommy... Xmo ikot shortcut yew...hehehehe.. Diingatkan kat cni, setiap bayi tidak samew yew perkembangan die.. Adew yang lambat, adew yang cepat.. So, xperlu risau k...

Muke nak kerek jew kan....

Kemain seronok lagi dapat lepas...

Salah satu exercise untuk daddy...hahahaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...