Sunday 22 July 2012

Entry Sahur...2nd Ramadhan

Alhamdulillah selesai sudah menikmati juadah sahur dan solat Subuh... Nak tdo mcm xngantok.. Seronok tengok Anggun ni tdo... Macam2 pesen.. Actually, mase bujang2 dulu, aku xbangun sahur kalau puase.. Tapi tahun lepas, sejak bergelar isteri, rutin aku bertukar.. En Suami ni jenis perot tong, cepat lapar...hahaha.. So, aku bangun la sediakan juadah sahur... Seronok rupenyew bangun sahur ni... 


Tahun lepas, kitowg masih lagi tinggal skali dengan my Dad.. N last year also, i'd carried my little Anggun.. Thank God that time aku dah blh bau makanan sbb sebelum tu, aku mmg xblh bau makanan.  Aku jadi seronok masak untuk sahur n berbuka..  My Dad n my Hubby pn enjoyed the dishes that i prepared.. *oooh...i missed that moment so much...sob...sob...* This year xtaw la my Dad sahur n berbuka kat manew..huhuhu... Cian kat die..


Tahun ni plk, aku dah adew Anggun n aku sediakan sahur n berbuka untuk my Mom plk sbb my Mom stay skali dgn kitowg untuk jage Anggun bambam tu.. My Dad tggl sowg kat umah die... Tapi kan, puase tahun lepas n tahun ni mmg berbeza.. Tahun ni agk penat ckit maybe sbb Anggun pn BF lagi kan.. Lagi 1 sbb melayan karenah Si Bambam ni laa.. Apew2 pn aku harap aku dapat menjalankan ibadah puasa ni dengan mudah.. Selamat menjalankan ibadah puasa dan solat terawih kepada semua... *aku memang xdapat pegi la sbb adew Si Kecik ni...*

2 comments:

Unknown said...

bestnyer kalu dapat sahur reramai kan, lagi2 kalu kat kampung, sangat meriah..... ni kat sini ko ngadap aku, aku ngadap ko.. baik tengok makanan dalam pinggan n suap dalam mulut cecepat.. haha

Anggun said...

Mmg kak mas..makan rebut2 tu yg best...kalau kt cni xsbr nk abiskan mknan cpt..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...