Friday, 30 November 2012

Anggun Bangun Awal Tak..?

Haaa.. Kan Anggun tdo awal semalam.. Kali ni 7.30 dah tdo.. Die sendiri naik atas riba aku sambil bawak botol susu die.. Sweet2 jew aku tengok...Landing kejap, then terus tertdo.. Tu laa.. Mommy nak bagi tdo sebelum tu jual mahal... Anggun tdo, mommy layan cite Cinta Itu Milikku dengan aman.. Daddymu pun dah hanyut...

Lepas dah kemas2 apew yang patot, aku pun join berduet dengan Anggun.. Xboleh tahan tengok Anggun tdo sambil pelok Mr Rabbit die tu.. Tapi............ Kul 11.30 macam tu Anggun bangun pulak dah.. Hah.. Memang masak lah.. Xtaw kul brapew pulak die nak tdo ni japg.. Puas dah aku berdondang sayang nak bagi die tdo balik tapi xnak jugak... Last, dalam kul 1.45 macam tu baru die tdo balik..

Jadinyew... Pagi ni xdew la die bangun awal.. Die jage jugak mase aku angkat die tadi tapi aku bobok baik punyew, pastu die tdo balik.. Hahahaha.. Bukan apew, cian kat mak aku.. Kang xboleh nak bwat apew kalau die jage awal pagi ni.. Dah la semalam mak aku cakap Anggun tdo kejap2 jew... Mak aku pun xbrapew sihat aku tengok... Petang ni kite g clinic la yew...

4 comments:

maszmadi said...

haha, seb baik titon semula.. kalu x sian kat mak linda tu kan...

anggun said...

mmg pun..pantang nampak mak sy nak bangun, die dah jerit2 siap pelok kaki mak sy..hahahaha..

Jna marcello said...

anggun sama dgn anty Na..
hihi tdo nk kena boboq dlu hahahaha ;D

anggun said...

Hehehe..klu xbobok or berdondang syg dulu,mmg lmbt la tdo..mommy die dh jd mcm jukebox dh..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...