Tuesday 6 November 2012

Anggun Dah Pandai Cakap..?

Yew kew Anggn dah pandai cakap..? Yup.. Anggun memang dah pandai cakap bahasa die.. heheheh... Actually, skunk ni Anggun dah pandai panggil "Daddy".. Sume owg pun die panggil daddy.. Semalam mak aku cite, Anggun dah pandai pegi kat pintu umah aku, then ketok2 sambil panggil "daddyyyy".. Alahai so gula la Anggun...

Mase aku balik keje semalam Anggun tdo.. Aku pun mandi siap2 sebab malas nak kacau Anggun tdo... Die bangun tdo, macam biase laa.. Die sengih2 dulu bagi aku geram lepas tu die mule la dengan keje die.. Time tu aku nampak die pegi kat bilik mak aku, ketok2 pintu bilik mak aku sambil panggil " daddyyyyy " Anggun pandang aku yang duduk kat hall sambil sengih2.. Yew cyg.. Mommy taw Adik dah pandai..






Mode : xsabar tunggu Anggun sebut "Mommy" pulak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...