Monday 12 November 2012

Operate Lagi..

Apew kes asyik nak operate jew ni..? Hehehehe.. Arini, aku cuti sebab adew appointment kat Hospital Ampamg... Actually, kali ni aku nak operate gigi pulak sebab gigi bongsu aku ni xboleh cabut macam tu jew.. Gigi bongsu aku ni tumbuh xsempurna.. Bile tumbuh xsempurna, makanan senang terperangkap.. Bile makanan terperangkap, bakteria mudah membiak.. Haaa... kan dah macam doctor gigi aku bagi penerangan...

Actually, boleh jew nak bwat terus tadi tapi another 2 or 3 weeks kene datang lagi untuk operate buang yang sebelah lagi... So, aku decide untuk bwat major operation yang procedure die same macam nak operate bersalin.. kene admit sehari sebelum, jumpa pakar bius, amek darah.. Beza kali ni aku akan dibius sepenuhnyew.. Tu lagi better kan dari operate bersalin aritu yang aku sedar mase dioperate tu.. Xdew la aku nampak pisau yang nak toreh gusi aku tu nanti..huhuhu.. Ngeri weyhhh... So, aku harapkan sume berjalan lancar tanpa komplikasi sebab menurut doctor tu, setiap pembedahan adew risiko die sendiri xkire besar or kecik..





P/s : dah lame tinggalkan aktiviti baling kasut kat doctor gigi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...