Wednesday 14 November 2012

Anggun Berhujung Minggu Di Mana...?

Haa.. Last weekend kitowg berhujung minggu di Kuantan, Pahang... Actually, this is unplanned & unexpected vacation... Kitowg pegi pun ari Sabtu.. Ahad dah balik... Kebetulan my MIL & FIL datang kew KL n nak kew Kuantan.. Pagi Sabtu kitowg g bfast sesame skali dengan mak aku... Then, lepas my in-law bertolak kew Kuantan, kitowang pun dah sampai umah, baru la terpikir nak join skali.. " Why not kite join Ibu n Ayah g Kuantan..? Boleh makan ikan bakar.. " Percutian yang x planned ni la yang slalu menjadi n menyeronokkan..

Maka, ( ayat xboleh blah..) petang Sabtu tu, kitowg pun bertolak kew Kuantan.. Xdew apew nak rush pun.. Kitowang rilek2 jew... My MIL & FIL seronok la sebab Anggun pun ikot g Kuantan... Cucu gugurl sowang kan... Memang jadi kesayangan laa... Sampai kat Kuantan lebih kurang kul 7 sebab kitowang banyak berenti untuk solat n cuci poo poo Anggun..hehehehe... Lepas dah letak barang kat bilik, kitowang kuar makan malam reramai kat Ana Ikan Bakar Petai Tanjung Lumpur... This is best recommended okay.. Memang havoc gile dengan owang ramai yang menunggu untuk makan ikan bakar kat cni.. Tapi aku xsuke sangat makan ikan bakar, aku suke makan ketam kat cni sebenarnyew...Rupe2nyew, my FIL dah berjanji nak jumpe dengan adik beradik die kat ctu... Maka bersuai kenallah kami kat ctu.. Mak aku pun boleh la kenal dengan lebih rapat dengan keluarga besan die kan...

Then, malam tu, aku dengan En Suami n adik ipar aku g Pantai Teluk Cempedak.. Kebetulan adew Bunkface bwat show... Memang happening la kat TC ni.. Kalau kowang nak taw, Pantai Teluk Cempedak ni tempat aku n En Suami bercinta 12 tahun lepas.. Mase tu kitowang form 5.. hehehe..Macamanew boleh bercinta kat Kuantan..? Ni aku kene bwat entry lain pulak ni untuk cite pasal ni..hahaha.. Dulu, En Suami tinggal di Kuantan sebab ayah n mak die bertugas di Kuantan.. N aku pulak time tu, mak aku bertugas di Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan... Aku n En Suami bersekolah di sekolah yang samew di Kuala Lipis.. Kalau dah jodoh tu, memang banyak yang kebetulan kan.. Bile balik bercuti, kitowang akan balik naik bas yang samew.. Kat ctu la sume cite bermule.. Waahhh...tetibe hati rase berbunga2 pulak bile teringat cerite time skolah dulu... 

The next day, kitowang bfast sesame kat hotel.. My MIL & FIL nak terus kew Terengganu.. Diowang ajak skali.. Mak aku xdew halangan.. En Suami pun xdew halangan.. Yang adew halangan, aku sebab ari Isnin aku adew appointment kat Hospital Ampang.. Kalau x sebab appointment tu, dah lame aku ikot g Ganu... Makang kepok losong.. heheheh... So, lepas jenjalan kat BAndar Kuantan, kitowang kew Kemaman pulak untuk makan Satar & Otak2... Warung Aziz Satar Dan Otak2 ni memang terkenal... Ni pun best recommended place taw.. So, kalau kowang kew Pantai Timur, singgahlah kew cni... Xnyesal punyew... Sekian laporan untuk kali ini... Layan gambar pulak k...









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...