Friday 16 November 2012

Lunch Date Dengan Kesayangan...

Haa... Tu pun nak kecoh... Memang la sebab aku bukan slalu dapat makan skali dengan En Suami nih.. Name jew dok skali, keje dekat2 tapi KADANG.....KADANG jew dapat makan skali... Jangan tanyew aku kenape sebab aku sendiri pun xdew jawapan..huhuhu..

So, tengah hari tadi ntah apew mimpi En Suami, die call ajak lunch skali.. Maybe sebab adew owang amek gambar die kot.. Terus mimpi nak ajak aku lunch...huhuhu... So, aku decide makan kat KLCC jew laa.. Adew aircond.. Dekat pun dekat dengan tempat keje aku.. Cume time lunch macam ni kene struggle ckit la nak cari meja kalau makan kat Signature.. Kat Ben's tadi pun beratur owang nak makan.. Huihh... Last makan kat Signature sebab En Suami teringin makan Ayam Penyet...

Ni Ayam Penyet kegilaan En Suami

Pari Sotong ni aku punyew...

Tapi... Sebelum sampai kew tempat makan, sempat lagi En Suami singgah menyopping kat UNI QLO
Hadoi... Pitam aku... Sebelum datang jumpe aku baru jew die cakap duit dah dibekukan.. Ni la cakap xserupa bikin... Sampai KLCC jew, kedai tu yang die serbu dulu.. huhuhu.. Sapew kate perempuan jew yang gle shopping..?hahahaha...

Gigih beratur tu...huh...




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...