Tuesday 6 November 2012

Celebrate Birthday Anggun Di......

Arini dah 6hb..Tinggal brapew ari jew lagi nak sampai bday Anggun.. Aku dari sebelum raye puase lagi dah cari tempat untuk celebrate bday Anggun tapi daddy die xsetuju la,membazir la.. Macam2 alasan die bagi.. Huh.. Hangin gua... Bukannyew celebrate tiap2 ari.. Aku dah plan nak celebrate kat Bukit Kiara Equestrian Club.. Quotation sume aku dah dapat.. Tinggal nak confirm jew.. Aku xtaw la apew jadi dengan bday Anggun nnti.. Memang susah betul kalau berurusan dengan lelaki nih.. Benci betul aku.. Nak tempah kek pun ikot dan jew, janji murah.. Padahal bday anak yang 1st nih.. Anggun dah besar nanti jangan salahkan mommy yew kalau bday party Anggun xbest macam kakak.. Bukan mommy yang xnak bwat tapi daddy yang kedekut.. So, marah daddy k.. Apew2 pun, aku tetap akan celebrate bday 1st Anggun..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...