Friday, 30 November 2012

Hasil Tangkapan Petang Anggun...

Look at my shoes...



Nampak x apew kat kaki Anggun tu..? Kasut bugs yang cumel... Tu la hasil tangkapan Anggun petang tadi mase g pasar malam.. Hehehehe... Anggun macam pelik jew mase memule pakai kasut ni... Tapi lame2 die cabotnyew sesungut bugs tu..huhuhu...

Lepas dah beli kasut ni, kitowg pun g kedai bapak angkat Anggun... Sejak bile Anggun adew bapak angkat..? Sejak Kitowg pindah cni.. Tiap kali datang kedai ni, mesti brader tu dukung Anggun bawak jenjalan.. So, dapat la kami makan dengan tenang..hahaha.. Even sampai skunk pun Anggun tetap jadi keutamaan die tiap kali datang makan cni... Yang pelik tu, anak owg lain xnak plk die dukung kew apew.. Sebab tu aku panggil die bapak Anggun... So, kt cni Anggun makan sendiri.. Nak tengok mcmanew rupe Anggun makan..? Memang macam mommy xpernah xbagi makan..hahaha..



Gud girl la anak mommy ni...


4 comments:

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

hahah dicabut ke? nnt lame2 togel jek kasut tuh,,

wah da pndai mamam sendiri =)

anggun kn comel, siapa yg xnk dukung kn,hihihi

anggun said...

hehehe..anggun yang beria hulur tangan suruh owg tu dukung...

Niswatus Solikah Samik said...

ganas betol budak kecik ni.. di cabot nya sungut tu.. haha! comel nya dia makan nasi mcm tu! pandai makan sendiri..

anggun said...

Bagi die mkn sndri bukan main seronok lg...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...