Wednesday 7 November 2012

Hiring Photographer For My Little Anggun...

Weeehehuuu... Tempat n tarikh x decide lagi, aku dah hire photog... Kelass kan.. Wahahaha.. Bab2 gambar ni memang feveret aku.. Lantak la bwat kat manew pun janji gambar kenangan time 1st Birthday Anggun gempaks gitu... Hehehehe...

Aku bercadang nak hire Amirul Bakhri... He's fren of mine yang samew2 hangout shooting sanew cni dulu.. Amirul ni otak bisnes ligat.. Kepale otak gile2 samew macam aku.. Sengal pun boleh tahan..Gambar2 die pun superb n sharp.. Die ni slalu shoot model jew..So, kali ni aku decide nak try khidmat die pulak.. Aku boleh nak shoot sendiri tapi paham2 lah kalau shoot sendiri sure gambar aku xdew punyew... Sebab tu, aku pilih untuk memilih khidmat photog... Kowang kalau nak try khidmat die boleh cari kat FB.. Type jew Amirul Bakhri.. Kat ctu, kowang boleh tengok hasil2 seni die...


Ni lah empunya diri...

Ni antara hasil keje die...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...