Wednesday 21 November 2012

Menjelang 22 Nov...

Setahun yang lepas, pada tarikh ini dan waktu ini, aku telah pun admitted kew Hospital Ampang.. Pada waktu ni jugak En Suami datang menghantar makanan sebab pukul 12 hingga esok pagi aku terpakse berpuase sebelum operation...

Bile teringatkan keadaan aku pada masa ni setahun yang lepas, aku senyum sowang2.. Rase macam baru lagi aku melahirkan Anggun.. Taw2 esok genap setahun dah umur Anggun... Dalam setahun ni, macam2 dah yang Anggun pandai.. Paling terbaru skali Anggun pandai panggil "memey"...

Anggun cyg... Happy Birthday mommy ucapkan.. Semoga Anggun dikurniakan kesihatan yang baik, dilindungi dari segala bahaya, dipelihara dalam rahmat Allah dan membesar menjadi anak yang bijak dan solehah.. Mommy cyg Anggun sangat2...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...