Monday 5 November 2012

Dunia Di Hujung Jari

Zaman canggih manggih ni, yang jauh jd dekat, yang susah jadi senang, yang lambat jadi cepat... Bagi pembeli online TEGAR macam aku nih, memang sangat sesuai sangat menggunakan aplikasi internet ni di mana jua.. Huahuahua.. Nak pulak macam aku memang pitam la kalau nak g berebut2 or bersesak2 g beli barang.. That is sooo not me okay...Dah adew care senang, 'teeett' tekan jew, then tunggu barang sampai..

Arini, aku beli tiket kew Lost World Tambun pulak untuk aku anak beranak g bulan 12 nanti.. Time tu, Anggun dah setahun lebih.. Mesti macam dolphin berenangnyew nanti..wakakakaka... Weehuuu... Anak aku yang sulung tu sure seronok..

Cakap pasal anak sulung aku a.k.a Baby, die adew pertandingan Ballet bulan 12 nnti.. Xsabar aku nak tengok.. Selama ni die dah amek exam beberapew kali n dah tukar baju dari pink kew biru.. I'm so proud of u.. Yang si kakak nampak ciri2 femininnyew.. Yang adik ni nanti aku xtaw laa.. Harus acara WWF agaknyew..huhuhu... Apew2 pun, mommy doakan yang terbaik untuk anak2 mommy.. Semoga mommy berjaya mencorak anak2 mommy dengan seindah mungkin.. Aminnn...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...